Ako overiť dostupnosť výrobku?
Dostupnosť koberca si najrýchlejšie overíte na našej webovej stránke zadaním vzoru koberca do vyhľadávacieho poľa. Dostanete zoznam všetkých veľkostí a ich dostupnosti ( ak výrobok nie je k dispozícii, pri veľkosti je uvedené "nedostupný") (info@kobercechemex.sk)
Zobrazujú fotografie v ponuke skutočný vzhľad kobercov?
Robíme vysokokvalitné fotografie a dbáme na to, aby zachytávali všetky detaily. Farby na obrázkoch však závisia od faktorov, ktoré nemôžeme ovplyvniť, napr. od nastavenia monitora/obrazovky.
Aký druh koberca môžem použiť v aranžmáne exteriéru?
Dedikované kolekcie pre terasy a balkóny:
Kolekcia PATIO, JUNGLE, JOGO, NYAZA, AVENTURA, CAPRI, VIERA, ARRUBA
Sú behúne olemované?
Áno, všetky objednané koberce sú olemované. Táto služba je bezplatná a vykonáva sa automaticky.
Je možné objednať ľubovoľné množstvo behúňa?
ÁnoMaximálna dĺžka, ktorú je možné objednať v jednom kuse, je 30 mb.
*Ak systém zníži množstvo objednaného produktu v nákupnom košíku, znamená to, že v súčasnosti máme k dispozícii len toto množstvo produktu
PROCES OBJEDNÁVANIA
Ako môžem zadať objednávku?
V niekoľkých jednoduchých krokoch si môžete objednať svoj vysnívaný koberec:
1.Vyberte výrobok v požadovanom množstve a pridajte ho do košíka.
2.Kliknutím na nákupný košík môžete skontrolovať produkty a zobraziť náhľad svojej objednávky.
3.Kliknite na "Pokračovať k pokladni"
4.Teraz si môžete vybrať vhodný spôsob doručenia a spôsob platby.
5.Vyplňte svoje kontaktné údaje (v tejto fáze môžete pridat aj zľavový kód).
6.Po dokončení objednávky dostanete e-mail s potvrdením vybraných produktov a podrobnými informáciami.
Je možné zadávať objednávky telefonicky?
Bohužiaľ, toto nie je možné. Odporúčame vám zadávať objednávky prostredníctvom našej webovej stránky.
Mohu zmeniť, pridať alebo odstrániť produkty z mojej objednávky?
Áno.Ak nákup ešte nebol dokončený, môžete zmeniť a pridať produkty z objednávky.
Môžem si objednať službu narezania behúňa na môj nábytok alebo do určitého tvaru?
Takúto službu žiaľ neposkytujeme.
FORMY PLATBY
Aké formy platby si môžem vybrať?
našom obchode môžete použiť niekoľko spôsobov platby :
Tradičný prevod
Platba DotPay
PREPRAVA A DORUČENIE
Ako sa koberce prepravujú?
Koberce posielame zrolované. Väčšie veľkosti sa posielajú zložené do štvorca.
Ako dlho trvá dodanie výrobku?
Maximálny čas dodania do 4 pracovných dní (pre krytiny a behúňa 3-6 pracovných dní)
Je možné odoslať zásilku do balíkomatu?
Bohužiaľ nie, spolupracujeme s inými kuriérskymi spoločnosťami.
Aká je čakacia doba na objednanú trávu?
Čakacia doba na objednanú trávu je 3 pracovné dni.
Je možné poslať viacero produktov v jednej zásielke?
Áno.
VRÁTENIE
Ako môžem poslať späť výrobok?
Výrobok(y) by sa mal(-i) poslať späť spoločnosti al.Wyzwolenia 61, 26-225Gowarczów , po jej prijatí a kontrole vám platbu vrátime do 14 dní od jej prijatia na uvedený bankový účet.
https://kobercechemex.sk/sk/Reklamácie-tovaru
K žiadosti o vrátenie finančných prostriedkov priložte vyplnený dokument o odstúpení od zmluvy - ak ste ho nezaslali skôr, pošlite v odpovedi na tento e-mail aj sken/fotografiu vyplneného dokumentu.
Po odoslaní balíka mi, prosím, pošlite číslo balíka a názov kurierskej spoločnosti, aby bolo možné zásielku sledovať.
Upozorňujeme vás, že existuje možnosť objednať si Nášho kuriéra, náklady sú 25,00 00 PLN a odpočítajú sa z vášho vrátenia v hotovosti na váš bankový účet. Ak chcete túto možnosť využiť, oznámte nám to v e-maile.
Aká je doba na vrátenie výrobkov?
14 dní od prijatia objednávky
Aký je čas čakania na vrátenie prostriedkov?
14 pracovných dní po prijatí vrátenia do skladu
KONTAKT
Ako nás môžete kontaktovať?
Teší nás, že sa s nami chcete spojiť!
Neváhajte nás kontaktovať e-mailom na adrese: info@kobercechemex.sk
Mimo otváracích hodín nám môžete napísať na Instagrame alebo Facebooku.